Katram mums savs skelets skapī. Prozit!

Video iegūst jēgu, to pacietīgi noskatoties līdz galam – enjoy!

About Kukarane

Kas citam bedri rok, tas pats savas laimes kalējs.
Šis ieraksts tika publicēts Kur es biju un ko es redzēju. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

6 Responses to Katram mums savs skelets skapī. Prozit!

  1. Skudra saka:

    Šitas spēcīgs

  2. Laura saka:

    ārprāts 😀 es visu laiku domāju- ak, Dievs, kā es negribētu sev tādu teļu par vīru 😀

  3. Burīc saka:

    A ko, viņš nedrīkst???
    P.S. Mazliet zaudēju ticamību brīdī, kad “pončiks” bija noskrējis jau labu gabalu un nemaz neizskatījās piekusis….

  4. Vita saka:

    labs gabals 😉

  5. kolēģīte saka:

    bet es nenoskatījos, bet patinu uz priekšu :D. Tā var ietaupīt kaudzi laiku un līdz ar to – naudas 😉

  6. Dullaa Krustmaate saka:

    Tas bij LABAIS! 😀 😀 😀

Komentēt